2011. május 30., hétfő

 Boom Booom

Mivel összevesztem a fényképezőgépemmel, így mostanában nem nagyon tudok saját mintákkal és sminkekkel szolgálni, ezért úgy gondoltam, írok az Essence legújabb kollekciójáról, mert a magyar beauty blogokon már sokszor láttam.

A kollekció neve Whoom Boom, és a névhez illően egy "kirobbanó" design-t kaptak a termékek. Nekem - és gondolom sokatoknak - a MAC Wonder Woman-je jut róla eszembe, az pedig egyáltalán nem tetszik, így erre sem tudom azt mondani, hogy meggyőzött. Szerintem a színek is haloványak és unalmasak, én nem érzem bennük azt az energiát, amit a név hallatán elvárnék. De beszéljenek a képek!Ez az első véleményem volt d eamikor kipróbáltam aszájfényüket elájúltam a csodátol az olyan szinten tetszett ,hogy nemhittema szememnek utáána futva mentem ,hogy beszerrezzek mégeggyet .:D





2 megjegyzés:

Marcsi Kincsesládikája írta...

Szija!

Kitaláltam egy jó ötletet! Nézz be hozzám és ha tetszik akkor kommentelj! :))

http://marcsikincsesladikaja.blogspot.com/

¢ ι η т ι α α írta...

sziiia.hát nemolvastam el az egész szöveget emrt kicsit nagyon hosssz ú:)*hát nekem a blogom még csak pár napos szóval még nemszeretnék cserélni de talán párhétmulva (1-2héét)lehet ilyenről szó!:D