2011. május 25., szerda

sziasztok .Most beszeretném nektek mutatni a NYX Lip Glosses Wholesale Lot terméket.

Az én véleményem az lenne ,hogy igen eléggé jó termék de szerintem mégsem az igazi.Én minden szájfényt a kedvenc   L’ancome termékemhez hasonlítok.Igen ,ezeknek szép színük van de nem csillog annyira és nem ad semmi különleges hatást a számnak . Én megosztanák veletek egy dolgot és ez azlenne ,hogy nekem olyannyira mindeggy ,hogy mennyre tartós egy szájfény mert én felteszem letörlöm és ezt egynap vagy 1000 szer megteszem.*-*…De most kiszerettem volna deríteni ,hogy érdemes volt-e megvásárolnom a terméket és aztekell mondanom ,hogy ebben a dologban elüt a többi szájfénytől minnél tovább van aszámon annál szebb és hihetetlen mert vagy 5-6 órát is kibíír és frissíti aszámat.:)*

NYX Lip Glosses Wholesale Lot

 

Hogy újra vásárolnám –e ? …Igen,lehetséges ,hogy újra vásárolnám.

10/8,7pont :D

Nincsenek megjegyzések: