2011. május 28., szombat

Nyx Single Shadows 
- Black Sparkle SOLD
- Khaki SOLD
- Violet SOLD

Egy újabb terméket szeretnék nektek bemutatni egy szemhéj púdert.Én ezt akciósan rendeltem három darabot együtt és ez így 6euro .(1380ft) * 
Én aztmondanám  egy jó és egy rossz oldala is van ennek a szemfestéknek.Én amikor megvettem nagyon sokat olvasgattam utána ,hogy éredemes -e vagy inkább haggyam ...:) *
De annyira megtetszett ,hogy nembírtam ellenálni és megrendeltem.
 
Szépen fed, alappal elég pigmentált és tartós is. Könnyű vele dolgozni, nem porzik, ami nagy előnye, mivel elég rossz a sötét színeket utólag eltávolítani. Nekem talána rózsaszínem annyira nemjött be mert olyan mintha nemis ez a termék lenne nehéz felvinni éseléggé könnyen lejön a szememről azt a színt nemis igazán használom..*-* Ennyilenne a véleményem erről a szemhéjpúderről  nekem nemis a kedvencem de nem a legrosszabak közé sorolnám be, :)

10/8

Hogy újra vásáolnám-e ?NEMHISZEM DE TALÁN MÁS SZÍNEKBEN KIPRÓBÁLNÁM.

Nincsenek megjegyzések: