2011. június 22., szerda

LIMITÁLT KIADÁS! 

Szijasztok most egy limitált kiadású essence terméket szeretnék nektek bemutatni az essence Super Babe eyeshandow palettát .. 
Nekem ez a termég már a látszatáról is elnyerte a tetszésemet és amikor kipróbáltam a sívem a 2.szív dobbanás is megvolt ;)
egyszerűen gyönyörek a színek akép annyira nem adja át de áhh *-* ...nekem akedvenc színpalettám én a dm-ben vásároltam 580forintért de emgbántam ,hogy nem vetttem mégeggyet.
Fehér :Az 1. szín amitől kicsit féltem ,hogy milyen lessz de csodálatos nagyon sszép nem porzik ilyen egy igazi szemhéj púder. 




világos kék :a 2.szín ..ez a szín is nagyon meglepett mert féltem ,hogy porzani fog de nem ...rosszat nem is tudnák róla mondani :)


világos lila : 3.szín ez az eggyetlen szí ebben a palettában ami nem nyerte el a tetszésemet mert nagyon bele kell nyomkodi az ujjam ,hogy egy picit is megfogja ez eléggé rossz benne de amúgy szép szín (: 

sötét lilás rózsaszín :4.szín ez aszín tökéletes .semmi rossz véleményem nicns . és anyira jó mert az összes színnel lehet kombinálni csodálatos(:

narancssárga :5.szín nekem ez a kedvencem ebben a palettában emrt gyönyörű csillogós színe van kifogástalan . 

feketés/szürke:6.szín eléggé féltem ,hogy milyen lessz de aztán nem csalódtam .gyönyörű fényes .és szépen dolgozható !

10/10
űjra vásárolnám-e ? Igen újra. (:

 

 

Nincsenek megjegyzések: