2011. július 6., szerda

               PART 1
Sziasztok jóreggelt ! :) .Tényleg nagyon jó reggel mert ma két internetes rendelésem is mejött a boozy shop és a paul Frank .annyira örülök mert minden tiszta jó!
                               

Na kezdeném a paul Frank-al .Az első az egy ajak balzsam lenne  amiben 3 darab van nagyon jó illatuk van és nagyon puha,és frissíti a számat is nagyon tetszik .Az árakat nem fogom mindeggyiknél  mondani most inkább(:.




A második egy atléta lenne ami pamut nagyon jó és puha és nem rányomtatva van a minta;).Ez magyar ára 1500 forint volt szerintem jó árban van ;)


A harmadik egy rövid gatyó  fekete pink kockás nagyon tetszik szeretem a kockás rövid nacikat.ehez kaptam ajándékot egy karkötőt(:


És hát vettem még egy rövid nacit amit én medencébe,balatonba fogom használni  fürdeni vagy kisseb party-ra!ez nagyon jóárban volt akciősan 1100 forint :)


És vettem egy pilcsit ami nem nyári hanem hidegebb időkre van de ilyen jó áron alapvető ,hogy megveszem arra az időre amikor ezek kelleni fognak .ezt 1900 forintért vettem.leopárdminta(L)

Hát ennyi lenne a következő bejedzésemben leírom mit vásároltam a moozy shop-ból onnan jó sok leessz!

Nincsenek megjegyzések: