2011. július 6., szerda

              PART 2

Na akkor jönne a boozy shop ... itt már írok árakat.És amúgy a véleményem :Nagyon meg vagyok elégedve szinte minden termékkel :D


Az első :

Egy kókuszos test vaj imádoma z illatát(nagyon erős illata van)..iszonyatosan puha lessz tőle a bőröm ebből még bisztos beszerzek eggyet


ára:€4,95-1235/a számlán 950 volt szóval 950 forint:D







A második :

Kiss Me Body Spray 150ml 

Tudjátok milyen illata van ? Ez egy igaz B.U heart beat parfüm utánzat egy kis külömbség sincs köztük !Szóval imádom!!


ára:€3,49-870forint

 

 

a harmadik:

Cream & Honey Skin Polisher

ez egy arcpakolás illatra tetszik próbálni még nempróbáltam,remélem jó lessz

ára:€1,95 -480 forint

 






A negyedik:



hello kitty sampon.Ezt még nem próbáltam de megszagoltam és ilyen virágos illata van de pontosan meg nem mondnaám mi ez az illat de tetszik:P

ára:€4,50 - 1125forint





az ötödik :
illetve 6-7-8-9 mert ebből 5 darabot vettem ezekról a körömlakkokról azt kell tudni ,hogy neon színük van vettem eggyet neon narancssárgába,neon kék,neon sárga,neon pink,neon lilában és a narancsot már kipróbáltam nagyonagyon jó nem kopikle hamar nagyon gyorsan megszárad.

ára:€2,98-745 fornit






a hatodik:
Mivel nagyon megszerettem az ajak balzsamokat ezért vettem sokat,most nemírom ,hogy hetedik nyolcadik hanem a szájfényeket,rúzsokat,ajakbalzsamokat egybe írom .

akkor :
ez egy ajakbalzsam illetve szájfény mert nagyon puha és csillog nem kicsit:)
Kókusz illata van ami  egyszerűen nagyszerűű nekem nagyon bejön ezeket mind kiprbáltam.ebből vettem még egy epreset is azt nempróbáltam csak megszagoltam és nagyon jó az illata ezek €2,95 centbe kerültek.





a következő egy ajakbalzsam szintúgy .Rágógumis és azokat annyira szeeretem ,hogy 3darabot vettem mert csalódni gondoltam bisztos nem csalódok ..hát nem is ! Imádom őket én ilyen jó ajak balzsamot még nem láttam.:PP.És ebből a fajtából még vettem egy vanilliást .

Ára:00,69




aztán egy szájfény ami igazi baba rózsaszin nagyon fénylik de nem csillámos elégéé nagy ez a BARE szín árnyalat ajánlom nektek is .
high shine lipgloss a rendes neve.
ára:€2,00




Vettem egy rágogumi szájfényt ez egy teljesen átlátszó lötyi amit rákensza  szádra ehez adnak egy másik kis fejet emivel aszádba rakhatod és rághatod mint a rágógumit. Annyira durva ugye?és igazi rágogumi ize van én ezt dinnyésben és málnásban vásároltam meg.

ára:€1,10


Hát ennyilenne :

Nincsenek megjegyzések: