2011. július 17., vasárnap

sziasztok csajok bocsi ,hogy az utobbi 1-2 hétben nemvolt új bejedzésem de minden összejött most volt a szülinapom,nagyonsokat voltam balcsin jóól emgis égtem fáj az egész hátam.na most ennek nem nagy örömére napozási tippeket,naptejekről és arol ,hogy miylena balaton ..satöbbi ;$$<3


na akkor a balaton nagyon jó 25 fok szeritnem mindenhol ez körül kering a fok-a .én siófoki vagyo kezért szinte mindíg oda járok .nagyon jó a vííz .én tegnap lennt voltam délelöttől estig és nagyonemgégtem epdig használtam naptejet de ez is eléggé kevésvolt.
egy napteejet íro knektek amről nagyonsok jót irtak és ezt most megosztom veletek én magamis megvássároltam eggyenlőre én msot csak annyit tudnák róla modnani ,hogy igazán krémes az 'összess' !! .
nagyon jó az illatuk is .

Carroten Normal Napozó termékek
Lotion: Carroten Naptej SPF25, SPF30
Spray: SPF15, SPF30
Napvédő arckrém: SPF20, SPF30


Az egészséges barnulást biztosító karotinoidokat tartalmazó naptejek hatékony UVA/UVB védelmet nyújtanak a nap káros sugarai ellen, egyedülálló intenzív hidratáló formulájuknak (Hydra Plus) köszönhetően pedig a mély rétegekben hidratálják a bőrt. Az A és E vitaminokkal dúsított különleges, folyékony kristály szerkezetes textúra könnyen beszívódik, ápolja a bőrt, és semlegesíti a korai bőröregedést okozó szabad gyököket. Könnyen felvihető, nem ragad, selymes tapintást ad..

hajatokra én rendes nappali sprét illetve direkt erre tervezett uv tartalmu sprét tudnák nektek ajánlani de lehetőleg vízállót .

Nincsenek megjegyzések: