2011. július 10., vasárnap

Sziasztok csajszik kértétek ,hogy csináljak magassarkú divatról egy bejedzést hát eztmár énis terveztem de akkor most megis írnám...
Ahogy tudjátok ebben a nyári időszakbanis elterjedt az ,hogy kihivó magassarkúkat hordunk mindenhová még a strandra is és nem csak a bulikba estéree...Régen ha észrevettétek nemvolt ekkora divat az ,hogy a 12-13-14 éves lányok (mint én magam) 8 centis magassarkukat hordanak .msotmár ez is bejött a divatba nincs ezzel baj addig amíg nemviszed túlzásba dolgokat..a másik észrevételem az ,hogy szinte mindenki csillogó flitteres,szegecses és nagyonkihivó magassarkúkat hord akár télen akár nyáron..:) *-*
na akkor most egykét képet..márkás márkátlan magassarkut bemutatok nektek ami szerintem eléggé megfelelő erre  az időszakra szeritnem .:)




ha már a magas extra magas cipőkről beszélünk akkor egy jó példa ez egy nagyon nagyon csillogós cipő ráadásul pink ezt az utcára nem nagyon ajánlanám de aki nagyon bevállalós az megteheti ,hogy egy ilyenben mászkáljon az utcán.Ez eggy igazán mutatós darab a sarka 11 centi a platform 2 cm...ez egy párizsi cipő magyarországon nemtalálkoztam ilyennel cska hasonloval de az bershkáás volt :) ...ha ti láttatok iylet esetleg akkor kommenteket elfogadom;)a bershkába az iylen ahsonló cipő csakl ila 11 centis 2 centis platformú cipő 7ezer 800 forint volt (:..nektek ,hogy tetszik ?:D






















a következő egy guesse pollitely termék amit a guess.eu oldalon emgnézhettek ez 77,50€-ba kerül ..szerintem gyönyörúú hogy iylen nagy féynes szegecsszerű flitterek vannak rajta nekem eléggé bejön...ezsem hétköznapi viselet de kevésbé tekintet hivogató.Bőr talpbetétes 11 cm es a sarka és 2,5 a platform. 




























na ezekről nemsokmindent tudok ezért nemis ragozom a szavakat cska ár és a cipő tulajdonságait írom ...




a sarka 11 cm 
a platform 3 cm 
és bőőr.

Nincsenek megjegyzések: