2011. július 5., kedd

Sziasztok  vásároltam a rossmanban egy COSMOPOLITAN pirositót a száma//JK021//.Hát ez eléggé jó  260 forintért vettem és nagyon meglepöttem mert alig egy kevés kell és nagyon jól el is lehet dolgozni  olyan szép.Nagyon tetszik .És az árát meg főképpen megérte.(5 grammos)
Hogy újra vásárolnám-e?Igen
10/9




A következő termék egy nagyon jó szempillaspirál lenne a Burjois-tól.A DM-ben vásároltam 1450 forintért és hát úgyvoltam vele bisztos jó engem a csomagolása megfogott egy kis fekete dobozban volt amin minden felirat rózsaszín volt.Sajnos úgy vettem ,hogy nemtudtam megnézni milyen applikátora van.Sajnos nem volt próba teszter.A neve: YES to volume NO To Clumps mascara.DE VÉGLIS NAGYON JÓL JÁRTAM MERT CSODÁLATOS.sZÉTVÁLASZTJA A SZEMPILLÁIMAT,NAGYOK LESZNEK ÉS MŰHATÁST KELT DÚS ANNYIRA NEM LESSZ DE AZÉRT GYÖNYÖRŰ SZEMPILLÁKAT VARÁZSOL.

Hogy újra vásárolnám-e?Igen.
10/10




Nincsenek megjegyzések: